Rendszertámogatás
A rendszertámogatás területén belül cégünk teljes körű megoldást kínál ügyfeleinek, amely nem csupán a bekövetkezett problémák elhárítására fókuszál, de a rendszerhibák bekövetkezésének megelőzésére is. Kritikus alkalmazások esetén sokkal értékesebb, ha egy hiba be sem következik, mint ha azt viszonylag gyorsan elhárították volna.
Probléma megelőzés.
Cégünk alkalmazottai szakszerűen felmérik a támogatandó szoftver kritikus erőforrás igényeit, és olyan monitorozó alkalmazásokat készítenek, amelyek vizsgálják a rendszer kritikus erőforrásait, és azonnal jelzik, ha rövidesen szakértői beavatkozásra lesz szükség. Emellett, természetesen szakértőink is rendszeresen figyelemmel kísérik a támogatott rendszer működését.
Probléma elhárítása.
A legnagyobb gondosság esetén is előfordulhat, hogy valamely nem várt esemény (pl. hardver-meghibásodás) következtében a rendszer működőképessége sérül. Ebben az esetben több szintű támogatási rendszerünk segítségével igyekszünk a problémát a leggyorsabban elhárítani. Igény esetén cégünk, természetesen 7×24 órás támogatást nyújt.
Automata tesztelés kialakítása
Automata tesztelő keretrendszerünk kiválóan alkalmas a szoftverfejlesztés tesztelés lépésének, ezen belül a performancia-, tömeg- és funkcionális tesztek elvégzésére. A rendszer továbbá alkalmas az egyes rutinfeladatok automatizálására is.